poniedziałek, 23 grudnia 2013

Czas

Witam!

Wiem wiem, słabo mi idzie pisanie i zdjęciowanie ostatnio :/
Kiepsko u mnie z czasem. Każdą "wolną" chwilę poświęcam robieniu zamówień tudzież ogarnięciu domu przed świętami. Szał! Chodzę spać po północy, wstaję wczesnym rankiem i tak dnia każdego. Sama nie wiem, jak ja daję radę. A żeby było śmieszniej, to jeszcze śnię o tym, co mam zrobić dnia następnego :) A konkretnie śnią mi się bransoletki :) Jak która ma wyglądać, dla kogo ma być przeznaczona itp. itd.

Zamówień było trochę i za każde baaaardzo dziękuję :*
Zdjęcia, rzecz jasna, pokażę ciut później, coby osoba obdarowywana wcześniej nie widziała swojego prezentu ;)

A teraz garść plecionek, które są nadal w domu tymczasowym, czyli u mnie ;)
Pozdrawiam :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz